fredag den 16. maj 2008

Strandtur

I dag var vi ved stranden igen - denne gang havde mor husket kameraet.
Det er altså sjovt at være ved stranden, der er så meget der skal undersøges. Jeg (Coco) fulgte godt efter storesøster Paya. Vi fik både snust til vandet, døde krabber og hvad der ellers er af spændende ting på stranden.
Vi gjorde også lige mor glad, ved at holde os i ro et lille øjeblik, så hun kunne få taget et billed af os. Jeg tror nu nok, at hun ville ha´ ønskert at vi havde været lidt mere rolig, men mor skal sku´ ikke ha´ det så nemt.


Paya i et stille øjeblik på stranden

Hvis jeg nu lige sætter mig her, så kan jeg lige følge med i hvad der sker.


Det der vand er nu noget mærkeligt noget.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Murawska Iwona sagde ...

Beautiful dogs :)

Pia sagde ...

Hvor sødt glæder mig vildt til at se hende igen.....
Altså Coco mener jeg jo he he he he....Håber hun trykker poter for sin mor her i weekenden når hun skal i konkurrence.