tirsdag den 13. maj 2008

Med til sportræning


Idag var jeg (Coco) med ude og se sportræning, her mødte jeg én af træningskammeraterne. Inger hedder hun. Hun er sku´ i orden, hun synes jeg er helt vild sød - og det kan jeg jo kun gi´ hende ret i.

Hun har selv en blanding, som er A-hund i dch. Figo hedder han og hvis i spørg mig, så er han sku´ ikke helt normal. Han var faktisk overhovedet ikke interreseret i mig. Han tænkte kun på, at skulle gå spor og lege med bold - meget mærkelig hund, men pyt Inger synes jeg er lækker. Ha Ha

PS. Hun er altså også vild med min storesøster Paya, det er også ok.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Inger får hende altså ikke. Men så kan man jo lære først til mølle...... Glæder mig til at se Coco igen meget snart endda......

Jesper Nors (M.A. B.A.) sagde ...

sjov blog.
Der ligger en artikel på vores hjemmeside om 'sportræning i hverdagen' - smid madskålen væk! - den kan måske have interesse

find artikler og hundetræning på altomhunden.dk