torsdag den 29. maj 2008

Idag fik vi igen kødben med frossen leverpostej i. Mums - hvor smager det altså godt. Da vi var færdige med hver vores kødben, skal man af sikkerhedshensyn, altid lige tjekke søsterens kødben, så som sagt så gjort. Vi endte ude i haven og Paya troede rigtig hun kunne ha´ benet for sig selv, men niksen - hun kan tro om kan hun.


Jeg (Coco) afprøver en ny teknik. Første lidt charme og så stille og roligt, snupper man kødbenet ud af munden på søster Paya.
Paya giver ikke rigtig efter, så jeg bliver ved med at holde fast i kødbenet. Mor og far siger, at Paya er alt for god af sig, men se lige på mig, jeg er sku da en charmetrold.
Nå , men når nu charmeoffensiven ikke rigtig virkede, prøver jeg med lidt hundehvalpe list. Snige sig ind på offeret bagfra.
Hovsa - hvad skete der lige her. Paya var nok alligevel forberedt på at jeg kom bagfra. ØV
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Kirsten og Jens sagde ...

Det burde faktisk være forbudt at være så nuttet, som de her små tøser er - man har jo ikke en chance!

Pia sagde ...

Jeg giver Jens og Kirsten ret. Men det er som om de små bare kan tillade sig alt. Glæder mig til at passe Coco fra i dag af.....Hun skal igen med til agility konkurrence med sin mor i morgen....