tirsdag den 20. maj 2008

Payas fødselsdag

Hip Hip Hurra idag er det Payas fødselsdag. Hurra hurra hurra


I dag er Paya blevet 1 år. Stort tillykke fra mig til min dejlige søster, der bare er kanon. Vi har det skide skægt sammen.

Mor og far snakker godt nok om, at jeg er en lille strid banan, og de forventer at jeg overtager magten over Paya. Nu må vi se, jeg snapper da godt nok ud efter Paya og knurrer efter hende ind imellem, men mor hjælper Paya - endnu. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå når jeg bliver ældre. Mor og far har ihvertfald lagt planer.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Paya
Hjertelig VOV VOV lykke med fødselsdagen, håber at du har haft en god dag med masser af hundeguf og klap. Jeg og alle hundene kommer og klapper dig snart.
Hilsen Hundene fra skoven.