tirsdag den 27. maj 2008

På besøg i Middelfart - ved gode venner

Mor og far skulle ud og hjælpe Torben og Solveig, med at rejse et telt i haven, da Torben fyldte 50 år ( hold op han er gammel, nå pyt, han er alletiders). Paya og jeg var selvfølgelig med. De har hunden Cille, som bare er så sød.
Hun er næsten som en reservemor for Paya og hun har også taget sig af mig. Vi plejer og løbe rundt og lege, men hvordan det er lykkes mor, at "fange" os i et stille øjeblik, vides ikke. Godt gået mor.


Cille holder lige øje med situationen.


Paya og Cille leger med en strømpe. Jeg havde også fat i den - og tro mig, jeg var altså ved og trække afsted med Paya og Cille - eller var det omvendt.



Nu har jeg fundet en af de utallige bolde Cille har. Det kan godt være, bolden er lidt stor, men pyt med det. Jeg har da den rigtige teknik, jeg tror selv jeg bliver god med en bold.



Nu er Torben gået igang med noget interresant, jeg må heller lige tjekke, hvad han laver.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: