lørdag den 24. maj 2008

Familie besøg

Her i weekenden har jeg fået besøg af min mor Aya og alle mine pap søskende...
Jeg kunne da selvfølgelig godt huske min mor da hun kom, så noget af det første jeg gjorde, var at søge efter hendes patter, så jeg kunne få en tår mælk. Og min mor var så sød at lade mig gøre det. Det var bare en smugle træls at Pia, Jan og Sanne var der - for jeg måtte ikke øv øv øv.

I dag har vi alle været ved stranden - jeg kom til at bade puha puha.
Men det var ellers så hyggeligt, jeg var næsten blevet til en sheltie, da jeg gøede ligeså meget som dem he he he...

I morgen tager jeg med min mor og Pia ind til Belgier klubben i Odense, der skal min mor løbe agility, nøj hvor jeg glæder mig, til at se hende løbe, og jeg skal hilse på en masse belgier skønt.

I løbet af de næste par dage vil der komme billeder på af vores hygge weekend.

2 kommentarer:

Kirsten og Jens sagde ...

Hej Coco.
Rart at se, at du har lavet et link til min blog. Grunden til, at linket ikke virker er, at der står "http://" to gange.
Det er ellers rart at følge dig og Paya.
Hilsen din søster Cilja

Marianne sagde ...

Hej Coco

Det var dejligt at se dig og lege med dig igen, for jeg synes det har været sjovt at lege med jer små sorte uldtotter. Og det var godt, at din nye mor kunne se, at jeg var vokset og blevet en super charmerende fyr.

Knus og vov fra
Zippo