fredag den 19. december 2008

Portæt af mig selv

Nå drenge - hva´ siger i så. Er jeg ikke ved og være bare lidt for lækker?

Jeg er nu 9 måneder og er ved og ligne en flot udvoksen tæve. Jeg mangler lidt fylde og lidt pels endnu, men det skal nok komme.

Jeg har ikke fået taget alle mine mål, men jeg vejer 19 kg og er i stang ca. 62


Se lige det brystparti


...og hvad med det hoved


Ja ja ja jeg ved det. Jeg er en lækkerbisken, men jeg har jo også nogle kanon flotte fyre i min omgangskreds, som jeg skal charmere. Jeg kan lige umiddelbart nævne:
Cobra: min bodyguard - en Rottweiler på ca. 40 kg. Han er sød

Messi: min nye legekammerat - en Tervueren hvalp hentet i Holland. Ejes forøvrigt af Inger, som jeg også er glad for. Jeg napper/støder tit Inger i røven.

Uffe: én af mine træningskammerater - en Finsk laphund. Han er sød, men han er meget pige fikseret.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: