mandag den 29. december 2008

Besøg hos Kennel Foula

I søndags var jeg med i bilen da vi skulle ned og besøge min mor, Pia og resten af kennel Foula. Mor havde lavet en aftale med Inger med Messi og Solveig med Alina om at køre ned til Pia for at se hvalpene. Messi og jeg var med, så Pia kunne se os.

Da vi kommer derned, skal Messi og jeg bare blive siddende i bilen. Det syntes vi var fejt - så vi valgte at udtrykke vores utilfredshed. Jeg hylede som en ulv og lille Messi åd skumgummi madrassen i Payas bur.

Nå , men efter at hvalpene var blevet nusset og fået mad og de 2-benede havde drukket kaffe, skulle vi alle ud og gå en tur i skoven. Det var vildt hyggeligt. Jeg hægtede mig på mor Aya og vi løb og løb og løb. Nej hvor var det skægt.

Messi var lidt mere tilbageholdende. Han var ikke spor bange for alle de nye hunde, han lige pludselig mødte, men han fandt hurtigt ud af, at gamle Sami holder man sig fra og det samme med Ronja.

Her er det spisetid for de 4 guldklumper. Pia havde sine problemer, med at få hvalpene til at lade være med at stille sig op i maden.
Her er vi ude på skovturen. Sami står yderst til venstre, så jeg og Aya. I baggrund står Woogi.
Her kan man rigtig se, at jeg mangler lidt fylde i forhold til min mor.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: