tirsdag den 9. december 2008

I svømmehal

Mor havde i hundeklubben fået den sindsyge idé, at arrangere en tur i hundesvømmehal. Det er jo fuldstændig hen i vejret. Ja nu er det måske mig, der er speciel, men jeg synes IKKE det var specielt sjovt. Paya derimod havde det rigtig skægt. Hun nød det.

Vi skulle først skylles. FØJ, føj føj - hvor var det ulækkert. Inger, som ellers altid har været sød ved mig, tog mig ind i bruseren og skyllede mig. Jeg forsøgt mig med et bagholdsangreb på hende, men forgæves.



Når vi var blevet skyllet, skulle vi ha´ en redningsvest på (fordi det var første gang, jeg skulle prøve). Ja jeg ved ikke rigtig, men farven passer da meget godt til mig. Læg mærke til, at det stadig er Inger der irriterer mig.


Gud hjælpe mig, om jeg ikke blev slæbt ned i vandbassinet. Det var altså ikke sjovt. Jeg prøvede og gøre modstand, men lige lidt hjalp det. Nå ja - det skulle jo også være så sundt.


Her er det så Bjørn, der støtter mig. Det var nu egentlig meget skægt - når alt kom til alt.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Nå her var hun så den lille pige, hun skal nu endag med sin mor ude at svømme, mor Aya og Woogi skal i svømmehal i morgen sammen med Tera....Tror nok de glæder sig hvis de altså vidste det..