tirsdag den 9. december 2008

Legekammerater med i svømmehal

Nogle af mine bedste legekammerater var også med i svømmehallen. Jeg tror nok, de nød det mere end mig.

Her er det Alina, som svømmer sig en tur. Hun svømmede bare frem og tilbage, som om hun var betlat for det.


Cille - ja hva´ ska´ jeg sige. Hun er jo mest labrador - og det skinnede igennem. Hun sprang selv i og ville bare ikke op af vandet igen. Det er da ikke helt normalt.


Lille Messi skulle også en tur i baljen, men han var næsten mere nysgerrig med at se, hvad der skete med Alina, da hun skulle skylles.



Her er lille Messi så kommet i vandet. Han var bare så dygtig. Jeg er lidt ked af at sige det, men han var fakltisk dygtigere end mig.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Nå hvor er de søde hvor var coco henne????

Solveig og Torben sagde ...

Hold da op en flot hund der svømmer på det første billed.

Pia sagde ...

jeg giver altså Solveig ret med at det er en flot hund der svømmer først