søndag den 5. oktober 2008

Besøg af mor Aya

Har har mor Aya været på besøg igen - endda i 2 weekender, det er altså bare så dejligt.

Pia og mor er blevet enige om at Aya og jeg er kloninger, så meget ligner vi hinanden - psygisk. Når Aya drejer til venstre, gør det akkurat det samme og i samme øjeblik.

Her er vi placeret ved siden af hinanden.
Der er stadig lidt højde og drøjde forskel på os.
Her er som jeg ser ud i dag. Flot talje, hva´ Ha ha
Min super gode legekammerat Woogi og jeg i et stille øjeblik.
Jeg er simpelthen så vild med Woogi og vi leger kanon godt sammen - også sammen med Paya.


Da mor Aya og jeg blev målt d. 04.11.08 var der kun 1 cm. forskel på os, så jeg tror jeg vokser min mor over hovedet.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Woogi savner allerede dig Coco, hun har irriteret mig så jeg til sidst måtte sige stop....
Men hold da op hvor vi i weekenden har haft det hyggelig.
hilsen Woogi