lørdag den 25. oktober 2008

Bodycarden Cobra

Som tidligere skrevet var vi jo ude ved min bodycard i onsdags. Mor havde taget kamera med, og fik da også taget nogle billeder.

Jeg måtte da forøvrigt lige fortælle Cobra, at han lige skule ha´ en lidt bedre kondi. Han kunne ikke rigtig følge med, når Paya og jeg var ude og løbe. Altså jeg mener bare - en bodycard, skal jo være omkring mig hele tiden.

Jeg satte ham også på plads, den ene gang jeg lå i hans kurv og bed i noget legetøj, da troede han lige, at han bare kunne ta´ det fra mig, men niksen nej, Han trak sig igen - kylling. Det der så godt kan irritere mig lidt er at mor, far, Sulle og Jimmy sagde han bare skulle gå hen og ta´ den fra mig, og det gjorde han så.

Her ligger vi begge i hans kurv. Han er altså bare så sød


Paya og jeg delte også hans kurv. Der var lidt mere plads, når det var os til, i forhold til når Cobra og jeg lå i den.


Her har Sulle sat sig på gulvet og startede faktisk med at nusse mig, men min bodycard blandede sig. Det er også okay, det er jo trods alt hans mor, der nussede mig


Her nyder Cobra og mig livet. Det er sku´ da hyggeligt og blive nusset på maven.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hvor er han sød ham Cobra, godt du har ham Coco, så kan mor aya sove roligt.