tirsdag den 23. september 2008

Sexet tøs

Som skrevet i indlægget nedenunder, så var jeg med mor i Odense for at overraske Pia. Hun skulle jo se mig, hvor stor jeg er blevet.

Da mor vil ta´ mig ud af bilen, siger Pia, er det ikke Aya, du har med, men altså Pia, jeg er da ikke så gammel som mor Aya. Jeg ved godt at jeg ligner hende utrolig meget, både udseende mæssigt og psygisk, meeeen jeg er flottere. Så vær du glad for, at jeg er blevet i familien, så du kan se mig så tit.



Posted by Picasa

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hun er da også lækker den lille tøs.... Bliver spændende at se hende og Aya ved siden af hinanden her om et par dage..

Marianne sagde ...

Zippo prøver lige igen at sende en hilsen: han synes også det var dejligt at møde Coco igen - og han synes også selv, at han er en lækker fyr - som Score Kaj (eller var det Peter Mygind) plejede at sige: charme, selvtillid og lækkert hår! Det er lige Zippo!
Og hvis han var lidt træt, da han kom hjem, så glemte han det fuldstændig, da han opdagede, at Ticket var i løbetid. :-) Farvel hjerne - vi ses om 3 uger!!!