tirsdag den 23. september 2008

Mentaltest af Woogi

I søndags tog jeg og mor til Odense, for at overraske Pia. Hun var til mentaltest med Woogi. Fra Sjælland kom Marianne også med Zippo. 2 af mine gode gamle legekammerater. Det var sjovt og se dem igen. Zippo blev lidt forelsket i mig - men det forstår man jo godt - Marianne sagde da også, at det gør han ved mange tæver. Men tøser, han er sku´ også lækker. Hvilken krop, hvilken pels og hvilken charme. Whauuuuuuu


Her gør Zippo sig rigtig til overfor mig.


Woogi og jeg i et stille øjeblik.

Som tidligere skrevet, var Zippo og Marianne med til mentaltest, eller rettere så var det Zippo, der skulle mentaltestet. Neden under er der nogle billeder fra testen.


Her hilses der på en kedeldragt. Den første tur i mod dragten, foregår ved at dragten ligger fuldstændig flat med jorden og ligesom hund og fører er ud for kedeldragten, hives den op. Hold op, hvor får hundene et chok, men de fleste er fuldstændig ligeglad turen forbi anden gang.


Spøgelser hilses der også på. Der er 2 spøgelser ialt, som kommer gående fra hver sin side. Her reagerer hunde også forskelligt, nogle bliver bange og gør, andre stikker af.

Det var en sjov dag, sagde mor. Pia og mor blev enige om, at jeg skulle op i sådan en test når jeg er ihvertfald 1½ år måske lidt ældre.

Det var dejligt at se Pia igen og sine gamle legekammerater. Zippos mor var altså også bare fin, hun havde guffer i lommen og klappede mig flere gange. Dejligt.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Zippo er også en lækker hund! han kommer jo også nede fra mig, så der var jo næsten kenneltræf....