lørdag den 6. september 2008

Det var så den kat.

Paya og jeg hygger os altså bare Så vildt når vi er alene hjemme. Vi har bare fundet ud af, at mor og far ikke helt har samme mening, men hva´.

Nu f.eks. den anden dag. Da mor kommer hjem og opdager at vi har spist hendes kat - og hva´ så. Hun har da os, hvad skal hun så med en kat, og så endda i træ. Det er sku´ da skørt. Hun mumlede godt nok noget om at det var fra Bal (godt nok købt i Danmark), men pyt det tager Paya og jeg ikke så tungt.




Vi har også haft tjekket kvaliteten på en pude, som mor og far, mente vi kunne lægge på. Paya og jeg blev enige om, at kvaliteten ikke var god nok til os, så vi ødelagde puden af 2 omgange. Heller ikke her var mor og far enige med os - de er nu besværlige og gøre tilfredse.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Coco og Paya. Jeg tror I skal skrive til hunderettighederne, for jeg kan se at jeres far og mor ikke er meget få gode ting inde ved jer når I er selv!!!!