søndag den 14. november 2010

Rally træning og lokalkonkurrence

Prøv lige og se den kontakt jeg havde til Coco sidste gang til Rally. OK bolden var synlig for hende, men de folk der ved hvordan hun har haft det med Rally, ligemeget hvad der blev lokket med, bør kunne se en tydelig forskel. Hun var simpelthen så sød og gå med.

Det blev ikke til en hel bane - selvfølgelig, men det går da så sandelig den rigtige vej med hende. Det er bare så dejligt.

På billederne har hun i den grad smidt det meste af sin pels. Det er blevet endnu værre, nu kan man visse steder se hendes hud.

De 3 følgende bileder er taget af Gitte Poulsen. Tak


Vi havde lokalkonkurrence i klubben i lørdags. Jeg skulle dømme C-klassen i lydighed. Der var 3 hunde og jeg må nok sige, jeg var virkelig positiv overrasket. Hold da op sikke flot hundearbejde. Alle 3 hundefører fik oprykning, og jeg skal være ærlig og sige, at der ikke blev givet ved dørene, bare fordi det var en lokalkonkurrence.
Da jeg var færdig med at dømme, gik jeg ned for at se på Rally. Her var de lige færdige med banegennemgang for øvede. Hva´ så, vil du stille op, blev jeg spurgt. Øheeee, det havde jeg jo ikke lige regnet med, men pyt. Jeg gik en hurtig banegennemgang, hentede Paya i bilen, fik lige lidt kontakt og så lige pludselig var det min tur. Nå det måtte jo gå. som det nu engang kom til.
Hun var rigtig god. Dommeren vurdere at hun snøvlede i en øvelse, hvor hun skulle sidde foran mig og så lavede jeg en førefejl ved et skilt, men en flot 2.plads med 94 point blev det til. Men nej hvor er jeg irriteret på mig selv over den fejl, jeg lavede.
Glæder mig til at Coco er så langt igen, så hun også kan stille i konk. Har snakket med flere omkring det at ha´ en hund, der pludselig "dør" fuldstændig mht. træning/lydighed. Nogle er stoppet fuldstændig med hunden, andre er efter lang tid statet lige så stille og rolig op igen.
Jeg prøver det sidste og håder det bedste.
De 2 billeder herunder er taget af Stig Wulf.


Ingen kommentarer: