tirsdag den 11. august 2009

Legekammerater

Hejsa
Så fik jeg endelig tid til at skrive igen. Efter at Pia, min mor Aya, Ronja og papsøster Woogi er flyttet over til os, er der meget der skal klares.

Paya, Woogi og jeg elsker at lege, og den får bare ikke for lidt, når vi går igang og i denne tid, hvor terrassedøren kan stå åben ud til baghaven/hundehaven er det bare skønt. Vi passer da også stadig på hinanden.

Pia og jeg tager os også ind imellem nogle alvorlige stunder sammen på terrassetrappen. Der kan jo være så meget forskelligt, der lige skal ordnes.

Nu hvor far og mor er startet på arbejde igen, åbner mor bare døren ned til kælderen og siger go´morgen til Pia. Så står Pia op og åbner ud til baghaven og går hen og ligger sig på sofaen. Mellem os sagt, så sover hun altså videre.

Mor kalder Pia for en arbejdshest. Når far og mor kommer hjem fra arbejde, har Pia lavet en hel masse i mellemtiden. mHelt normal tror jeg nu heller ikke hun er altid; men far og mor er super glade for det arbejde hun laver og det er jo det, der tæller.

Her den anden dag gik hun igang med at male brændeskuret. Det skal lige siges, at Pia ikke er glad for højde eller stiger; men prøv lige og se hvor elegant hun står på stigen - er det ikke nydeligt.;o)

Ingen kommentarer: