tirsdag den 5. august 2008

Træning hos Pia

Ups jeg og Woogi har hygget os med lidt papir.




Ser vi ud til at have det sjovt????
Hvad Coco skal vi snart smutte???

Jeg rejser mig ihvertfald, så kan du ligne en der er ved at falde i søvn..






I går havde jeg og Woogi ødelagt noget papir - men så kunne Pia jo også bare beskæftige sig med os...
Så jeg fik lært hvad en klikker er!!! Sjov tingest sådan en hver gang den siger klik, får jeg nogen guffer i munden, smart opfindelse.

I dag skulle Pia så lige træne Aya og Woogi i noget der hedder Target og igen fik de en masse guffer i munden, hmm, mon jeg også skulle til det, og ja jeg blev ikke snydt. Men vi gik helt uden for altså Pia og mig. Så prøvede vi lige om det klik stadigvæk betød mad, og jep det gjorde det sejt at være mig.

Men pludselig fik jeg ikke bare guffen foræret - nej Pia holdt s.. ved den, hmm så måtte jeg til at tænke og tilsidst blev jeg så sur, at jeg tog min pote til hjælp, og vupti et klik og en guf, mærkeligt, men mennesker er mærkelige indimellem. Pia gjorde det igen hmm og atter måtte jeg ty til pote hjælp og igen guf, OK nu var det ved at gå op for mig. Hvis jeg ville have den lille bitte guf Pia havde med, så måtte jeg give hende min pote, og jeps det var jo det. For søren da hvor er jeg klog, jeg er ved at opdrage Pia, hun ved det bare ikke selv.

Så efter nogle gange har jeg fundet ud af, at hvis man giver pote så får man guf. Gad vide hvad vi skal lave i morgen, for nu er jeg en smugle træt, det er hårdt at bruge hjernen så meget. Så jeg skriver nok i morgen og fortæller hvad jeg nu har lært Pia.....

1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Det med papirstrimlerne må være noget, Coco havde aftalt med Cilja på Stevns.
Efter at have været alene i et par omgange i søndags, hvor Cilja også havde adgang til stuen, blev vi overmodige og lod stuedøren stå åben mandag. Kors hvor var det et syn, da vi kom hjem. På sofabordet, på spisebordet, på telefonbordet og over hele gulvet var der strimler af aviser og blade! Så nu er det kun gangen og køkkenet!