lørdag den 30. august 2008

Paya halt

Paya er desværre blevet halt på højre forben. Mor og far mener, det er kommet af at hun er alt for vild, og når hun så tager sin vilde vendinger i løb - ja, så går det galt.

Så nu har mor og far nærmest forbudt mig at lege med hende, det er sku´ irriterende. Hvem skal jeg så irritere?

Jeg er glad for at jeg har så meget legetøj og nogle kanon gode kødben, som Paya og jeg har fået af Brian og Louise. Jeg elsker altså også min baghave, specilet når terrassedøren bare står åben, så jeg selv kan bestemme hvornår jeg vil være der.

Jeg håber, Paya snart er rask igen. Mor og far er godt nok lidt bekrymrede, for hendes halthed kommer og går og varierer i styrke.

Nå, jeg vil gå ind og tjekke hende.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

God bedring Paya, vi krydser fingre for dig.
Jeg kom selv til skade med mit ene forben, lige da vores ferie startede, fordi jeg løb alt for vildt rundt. Jeg fik lidt massage på skulderen, og nu er jeg helt rask igen.
Kærlig hilsen fra Cilja