søndag den 15. marts 2009

TILLYKKE

Idag er det Coco´s fødselsdag. Hurra Hurra Hurra - ja det er faktisk rigtigt. I dag er det 1 år siden jeg kom til verden.
Hvor er tiden dog gået hurtigt. Jeg havde jo en kanon opvækst sammen med min mor Aya og mine søskende. Pia har gjort os til nogle kanon hunde, vi fik nye udfordringer næsten hver dag, da vi var moden til det. Tak for den opvækst og tryghed du gav mig under mine 8 uger ved dig.


1 år - ja tiden flyver. Lige nu er jeg i den grad i puberteten, mor får nogle mærkelige udtryk i hovedet ind imellem, når vi træner. Hun siger ikke noget til mig, men hun skær ansigter eller ignorerer mig. Det er da heldigvis bare en periode, der skal overståes.
Jeg har det rigtig godt i dag. Jeg har en god søster i Paya, rigtig mange gode legekammerater, sover i sofaen og ind i mellem også i sengen, træner sammen med mine venner og en mor og far der elsker mig.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej lille pige Tillykke med dagen, håber at Sanne bagte den kage hun skrev om i en sms ;-)Ja året er fløjet kan heller ikke selv følge med :-) Nå men jeg glæder mig til at se dig forhåbenlig på søndag over i Odense hvor du kan heppe på mor Aya til rally prøve ;-)
Pia og Aya