lørdag den 1. januar 2011

Året 2011

Ja så kom vi ind i 2011. Det skete på de danske landeveje. Vi havde valgt at køre op til Beder, efter at vores ene nabo havde sagt at de skulle være 13 unge mennsker samlet. Det andet sæt naboer, skulle også være hjemme sammen med børnene - så der ville være godt kan i den her på gaden.

Coco er jo stadig ikke glad for nytårsskyts, så derfor valgte vi at køre. Vi havde også besluttet at køre deroppe fra igen ved kl. 23.00 ca. Det ville betyde at Coco var i sit elskede bur i bilen, når det værste skyts blev skudt af. Vi havde ved 17´tiden givet Coco noget angstdæmpende, men effekten var ikke specielt god.

Det var en utrolig flot tur hjem. Lige da klokken blev 24.00 - kørte vi over den ny Lillebæltsbro. Vi var i Assens igen ca kl. 0.25, men der var stadig gang i den, specielt inde ved vores nabo med de 13 unge mennesker. Men køreturen havde gjort underværker ved Coco, hun var temmelig rolig nu.

Hun er heldigvis også ved at få sin pels igen. Halen mangler dog en del endnu. Men inden længe kan hun igen leve op til sit "kælenavn" - den langbenede prinsesse.

Med hensyn til planer for 2011, så er der da lagt nogle.

Coco skal ud i nogle Rally prøver igen. Det glæder jeg mig til. Det bliver måske først i efteråret, men det vigtigste er jo altså, at Coco synes det er sjovt - og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvad andre mener. Jeg træner udfra at min hund skal ha´det sjovt og kunne li´det vi laver. Ved at der er mange, der godt kan forstå, at jeg arbejder glæde ind i hende og derfor venter med at stille hende i prøver. Har endda hørt folk sige, at det jeg gør med Coco viser at jeg elsker hende.

Paya skal ud i lydighedskonkurrencer i A-kl og så bliver hun også stillet til nogle Rally prøver.

Ingen kommentarer: