søndag den 12. juli 2009

Rally prøve

Søndag d. 5/7 var jeg til min første Rally lydighedskonkurrence. Det skulle foregå i Vejen og der var flere fra min klub, der skulle deltage. Pia kom heldigvis også.

Meningen var at mor skulle stille op med mig, men da det viste sig, at mor og far først kom meget sent hjem fra ferie lørdag, blev mor og mormor Pia enige om, at det var bedre, at Pia stillede med mig i konkurrencen. Så som sagt så gjort - mor og far kom til Vejen da konkurrence startede og fulgte de andre klubmedlemmers gennemgang også.

Da det var mormor Pia og min tur, tog Pia mig i line og gik lige - 5 minutter før tid - om bag teltene og trænede lige dæk med mig, og det var det eneste hun trænede mig overhovedet.

Nå, det blev vores tur, og det gik rigtig godt. Der var nogle småting; men intet graverende. Jeg var godt klar over hvor mor, far og Paya sad, så jeg kiggede lige lidt i den retning; men Pia fik hurtigt min opmærksomhed igen. Vi scorede da også 96 point ud af 100, så vi var meget stolte.

Resten af mine klubkammerater var også rigtig dygtige - alle bestod. Klubben løb endda med 1. pladsen og 2. pladsen begge med 100 point. Jeg blev nr. 6.

Pia skulle også stille op i Øvede med Woogi og i Ekspert med Aya. Begge de gemmengange snakker vi ikke så højt om. Det gik ikke specielt godt.

Ingen kommentarer: