tirsdag den 17. februar 2009

Strandtur

I dag var vi ved stranden og blive luftet. Det er for sig, ikke noget nyt; men idag havde mor husket kamera, så der kom lige nogle billeder ud af det. Nå nej det blev da til nogle små vidoesekvenser.



Nej hvor var det altså bare hyggeligt. Paya og jeg drillede hinanden med en pind vi fandt i sandet.





Jeg skulle altså også lige tjekke noget højt græs - der kunne jo være mus. Mor er ikke alt for glad, når jeg får de ideer. Det er noget med at det kan ødelægge et frit søg, hvis jeg får de samme idéer midt i frit søg øvelsen.


OG JA - jeg ved det godt. Jeg er frygtelig grim i pelsen. Jeg har stort set smidt hele min pels og er blevet meget mager, så mor og far har skiftet foder. Det smager rigtig godt det nye foder og så håber vi bare at jeg bliver flot igen.



Ingen kommentarer: