fredag den 23. januar 2009

I dagpleje ved Inger og Messi

Hurra - i morgen skal jeg passes ved Inger. Dvs. at jeg hele dagen kan lege med Messi. Det bliver bare så hylende morsomt. Mor har sagt, at jeg skal opføre mig ordentligt; men nu må vi se. Jeg elsker jo og lege og måske bide i et par ting.

Jeg glæder mig helt vildt, til at være sammen med Messi og Inger en hel dag for mig selv uden mor og far.

Paya har altså også hvisket til mig, at hun glæder sig, til at besøge Solveig, Torben, Alina og Cille. Når Paya er der selv, klistrer hun til Torben hele tiden.

Jeg ved at mor kommer til at savne os rigtig meget, men hun ved jo at vi er i gode hænder.

Ved 18.00 tiden kører Inger mig om til Solveig og Torben, hvor Paya bliver passet. Hun skal nemlig også i byen om aftenen.

Ingen kommentarer: