mandag den 7. juli 2008

Svømmetur

Da Pia var ovre ved os i weekenden tog vi til stranden for at blive kølet ned - alle os hunde. Men nu skal i altså lige høre, hvad Pia gjorde ved mig. Hun tog mig op og gik laaaaangt ud i vandet og satte mig ned i vandet, hva´ gi´r i, er det ikke flabet gjort. Jeg svømmede da så bare ind igen og holdt øje med alle de andre hunde inde fra stranden, men men men - hvad gør Pia så igen. Ja hun sætter mig igen ud i vandet og denne gang endnu længere ude.

De 2-benede havde desværre glemt kamera, så der er ingen beviser på udåden.


Jeg var godt nok træt da vi kom hjem og jeg frøs, så mor lagde et tæppe over mig.


Er jeg ikke bare sød?
Posted by Picasa

1 kommentar:

Pia sagde ...

Jeg var ikke ond, jeg lærte bare Coco at svømme hun skulle jo gerne kunne det hendes mor kan ikke??????
Men sød det er hun....