mandag den 16. juni 2008

Besøg af mor Aya + Woogi


Så kom mor Aya og Woogi igen på besøg. Det er bare SÅ hyggeligt.

Mor Aya er så utrolig sød over for mig - men man kan jo heller ikke være andet. Jeg må næsten gøre alt ved hende og hun leger også stadig med mig også selv om storesøster Paya blander sig.


Mor Aya får lige et lille kram.


Har du forøvrigt stadig en tår mælk, mor?

Woggi og jeg er også gode legekammerater. Vi tager nogle ordentlige legeture ind imellem. Jeg er allerede størrer end Woogi, så det er altså lidt sjovt at vælte hende - når det lykkes for mig.


Woogi og Coco i leg.


Hvis nu jeg bider dig lidt i struben, hva´ så???
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Vandal sagde ...

two dogs become one. its like love but gross

Pia sagde ...

Det er bare rart at Aya er så glad for Coco og omvendt.... Næste gang lille Woogi møder Coco er hun vel vokset Woogi helt over hovedet øv øv øv